YUGOSLOVENI

SVE DOZVOLJENO, NEMA BANOVANJA,ZEZANJE,OPUSTENO CASKANJE....... CENZURE.........
 
PrijemPrijem  PortalliPortalli  FAQ - Često Postavljana PitanjaFAQ - Često Postavljana Pitanja  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  Lista članovaLista članova  Korisničke grupeKorisničke grupe  Pristupi  

Share | 
 

 MODA ZA MUSKARCE DIREKT IZ MILANA

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
plavooka_ns
Admin


Broj poruka : 66
Godina : 31
Datum upisa : 13.09.2007

PočaljiNaslov: MODA ZA MUSKARCE DIREKT IZ MILANA   Pet Sep 14, 2007 4:30 am

Milano moda za muškarce

Iako je
moda apsolutni protagonista milanske svakodnevice 365 dana u godini,
ovih je dana Milano Moda Uomo jesen/zima 2007/2008, kao uostalom i
svaki put kada se ovaj grad pretvori u modnu reviju na otvorenom, bila
u centru pažnje i onih kojima moda nije na prvom mestu interesovanja,
ako je tako nešto u ovoj prestonici stila uopšte moguće. Muška moda u
glavnoj ulozi ne samo Italijana koji oduvek neguju poseban stil u
odnosu na ostatak sveta, već i svih onih koji se prepoznaju u stilu
Made in Italy.

dopisnica iz Milana: Sanja Lučić


Modne
revije koje nas dva puta godišnje usmeravaju na to kako bi trebalo da
izgleda muškarac u predstojećoj sezoni i koje često žive u punom sjaju
samo na modnom podijumu pod reflektorima a ponekad teško nalaze pravi
izraz u svakodnevnom životu. Ili zato što su isuviše “avanti”, isuviše
specifični, poprilično upadljivi, često definisani kao gay style, ili
jednostavno preterano skupi. No, da li je zaista tako?
Italian style
I
letimičan pogled na italijanske muškarce današnjice ali i podsećanje na
one iz prošlosti govori da su uvek umeli da kombinuju ono što se nudi
na modnim revijama. Nekad je to samo detalj, nekad je to igra boja
usklađena po sopstvenom modnom diktatu, nekad su to samo dobre i čuvene
italijanske cipele, kožna laptop torba, bilo šta…no sve to čini da su
italijani prepoznatljivi u svetu po onome što nose. Čak i kada ne
čujete kojim jezikom govore bićete u stanju da nepogrešivo prepoznate
italijanske muškarce. Slažem se, ponekad je to zato što su isuviše
upečatljivi, ne beže od jarkih boja i kombinacija koje se nijedan drugi
muškarac sveta ne bi usudio da proba ali istovremeno ne bez razloga
imaju status ikona stila. Da bi izbegli generalizovanje bitno je
naglasiti da mnogi od njih, u želji da po svaku cenu prate modne
diktate svojih sunarodnika, umeju da preteraju odlazeći u krajnost
neukusa, smešnih i prenaglašenih kombinacija, lažnih brendova,
preterano nalickani i u težnji da budu IN definitivno su OUT.
No ako zaobiđemo izuzetke kojih svuda ima nailazimo na ljude koji znaju
kako da se obuku, koji znaju kako da naprave kvalitetan časopis za
muškarce, kojima svaka neverica i opovrgavanje pijedestala mode neće
oduzeti ono sto im ostatak sveta priznaje definišući ih modnim
kraljevima. Odavno ovde ne postoji mišljenje da su pastelne boje TABU i
da samo homoseksualci nose roze, torbe nikada nisu bile samo ženski
detalj dok su šeširi izraz ličnog stila uz možda specifičnu kravatu,
ljubičastu košulju ili džemper sa srcima ili cvetićima (svako
podsećanje na Sweet Years je namerno). Ta suptilna linija koja deli gay i straight
je nekada skoro nevidljiva i vrlo namerno naglašena kao premostiva kod
velikih modnih kreatora a sve više i u ličnoj italijanskoj uličnoj modi.
Metrosexual iliti kako je muškarac otkrio i svoju žensku stranu
Ova
definicija nečega što je zapravo odavno prisutno u Italiji stigla je iz
Amerike da bi stavila akcenat na muškarca nove generacije iz svetskih
metropola (odatle I sufiks METRO), koji su vrlo pažljivi u izboru
kozmetičkih preparata, zavisni su od shoppinga onoliko koliko i same
žene i svakako su oličenje dobrog ukusa. Američka emisija “Queer eye
for the straight guy” zamišljena je tako da 5 gay eksperata za izgled
(Fab five) nudi savete vezane za stil i ponašanje koje će pomoći hetero
muškarcima da budu zaista straight. Nepobitna je činjenica da gay imaju
osećaj za lepo, za stil, za hedonizam. Nisu bez razloga oni i najveći
modni kreatori, hair stylist i ostali zaposleni u fashion industriji. I
sama Carrie iz Sex and the city definisala je te “nove” muškarce kao
novu rasu hetero koja je isuviše okrenuta modi, egzotičnoj kuhinji,
mjuziklu, antikvitetima i uopšte trendovima u svakoj oblasti. Star
sistem nam je odmah ponudio i ikonu tog stila: David Beckham, guru za
sve metrosexual muškarce ali i idol homoseksualaca. I dok mnogi “pravi”
muškarci metrosexual jos uvek definišu kao muškarce na granici
homoseksualizma, gay su jednoglasni u tome da oni napokon razdvajaju
prave homoseksualce od hetero koji su konačno nasli zajednički jezik sa
svojom “ženskom stranom”. Većina žena, sa druge strane nalazi da je
muškarac koji vodi računa o sebi, miriše na dobar parfem, ima negovane
ruke i meku kožu obogaćenu hidrantnim kremama, nosi dobre cipele i sa
ukusom kombinuje odeću, jednostavno ono što bi SVAKI muškarac trebalo
da bude, bez obzira na to kako ga definisali.
MUŠKARAC ZA JESEN - ZIMU 2007/2008
Izobilje
stilova i raznovrsna ponuda onoga što ćete u narednom periodu naći u
izlozima fashion prodavnica i ovaj put je, kao i obično, jedan veliki
vašar široke ponude. Bledi muškarci kojima je teško definisati pol,
skoro dečaci obučeni nekada u dugačke suknje, ekstravagancija u toj
igri seksualne pripadnosti i hrabrosti da se muškarac koji sebe smatra
PRAVIM usudi da obuče nešto što izlazi iz granica opšte prihvatljivog
makar to bio minimalni detalj, samo su jedan od stilova koje modni
kreatori predlažu balansirajuci između elegantnog muškarca i onoga koji
priznaje i svoju žensku stranu ličnosti. No upravo završena nedelja
muške mode u Milanu otvara nam u svojoj raznovrsnosti bezbroj
mogućnosti za izbor kroz razlike I specifičnosti koje je predstavio
svaki modni kreator.
GIANFRANCO FERRE
Tople
jesenje boje i tamni tonovi zime poigravaju se na kaputima od kašmira,
strogim odelima u kombinaciji sa krznom i drugim detaljima koji čine
sve da nova ponuda ovog modnog kreatora ne sklizne u preteranu
ekstravaganciju koja je ipak rezervisana za večernje sate gde
ekscentričnost u svakom slučaju igra jednu od glavnih uloga.
PRADA
Ova
modna kuća je jedna od retkih koja ove godine nudi tople boje, od
narandžaste do zelene i plave koje karakterišu kolekciju od angore ali
svoje mesto nalaze i na ekstravagantnim cipelama. Namenjena bogatom
tržištu koje se hrani ekskluzivom, ova kolekcija je proizvod detaljnog
istraživanja materijala, formi i potreba današnjeg savremenog muškarca,
pripadnika visokog društva.
CALVIN KLEIN collection
Naizgled
basic, ova kolekcija čistih i esencijalnih linija, igra se materijalima
kako onim prefinjenim tako i sjajnom plastikom koji podsećaju na nešto
između pop art-a i novih tehnologija. Između najlona i denima nazire se
sportski pečat ove kolekcije u kojoj preovladava siva boja uz dodatak
plave, žute i boje peska.
GIORGIO ARMANI
Moda
sa potpisom Giorgio Armani vraća se elegantnim formama tridesetih
godina suočavajući ih sa savremenim stilovima. Prepoznatljiv po svojim
formama i dobrom ukusu, udobni, komforni i mekani kaputi sam su vrh ove
kolekcije koja bez obzira što predstavlja poznate okvire kvalitetne
muške mode izlazi iz stereotipa nudeći u svakom slučaju nešto novo što
svaki muškarac zaslužuje.
ALEXANDER McQUEEN
Muškarca
robota u kolekciji bez mnogo boja, sto je tendencija ove sezone muške
mode u Milanu, predstavljaju manekeni sjajnih lica, bledi u uskim
pantalonama sjajnih materijala gde caruje crna boja.
KRIZIA
Više
manje okrenuta formalnom, Krizia eksperimentiše bojama ili se usmerava
na samo jednu boju u odevnoj kombinaciji tako da se razlikuju dva
prilaza: sivo-crno uz materijale kao što su kašmir i tvid, i topli
tonovi plave i zelene uz džempere over size, shopping bags i cipele
čudnih boja.

I za kraj počasni gost kolekcije koja je rađena po meri, u čast 007, BRIONI nude Bond Tuxedo,
savršenih linija, perfekcionističkog obraćanja pažnje i na minimalne
detalje uz ekscentrični dodir kombinacije ljubičasto/žute boje.
MODA ne izlazi iz mode
I
kao što je poznato, jedina stvar koja nikad ne izlazi iz mode je moda!
Još od praistorije ljudi su koristili odeću da bi odredili svoju
pripadnost, društvenu klasu, način razmišljanja i sopstveni ukus.

Poznato je da je u antičkom Egiptu moda bila jedna vrsta
opsesije ne samo bogatih faraona. Svi, i muskarci i žene, i faraoni i
robovi želeli su da budu “a la page” kada je u pitanju bila odeća i
frizura. Stari Rimljani su izmislili tuniku koja se ne gužva, togu
bisex, sandale od kože i periku. Blue-jeans, iliti “blu Genova”, potiče
od naziva za pantalone koju su nosili radnici u đenovskoj luci. Moda
plavog džinsa je osvojila svet kada je Levi Strauss odlučio da
iskoristi taj materijal 1860. godine a od tada je u svetu prodato više
od dve milijarde blue jeans-a. Dakle moda je oduvek postojala u svim
svojim oblicima i transformacijama, Italija je uvek zauzimala prvo
mesto donoseći nove tendencije u oblačenju, frizuri i nezi tela. U
svemu tome italijanski muškarci nikada nisu mnogo zaostajali za ženama
posebno u zanimljivom ličnom izrazu kroz odevanje, ali i accessories, kao i proizvode nove tehnologije koji su neizostavan deo sveukupnog stila “dell’ UOMO ITALIANO”.

Najavljujući novu modnu manifestaciju od 23.-26.02.2007
Milanovendemoda, najprestižniji izlog pret-a-porter na svetu, samo je
još jedan od dokaza da se ovde stilovi i trendovi rađaju, prepliću,
žive u izlozima, domovima i na ulicama ovog grada. Kao što i naglašava
slogan manifestacije: Sve ono što je moderno srešće se u Milanu!
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika
 
MODA ZA MUSKARCE DIREKT IZ MILANA
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Tamna odela za muškarce
» Muška moda u Srbiji i svetu
» Moda ulice
» Moda na plaži nekad i sad
» Moda u Srbiji kroz vekove

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
YUGOSLOVENI :: MODA-
Skoči na: